субота, 3 грудня 2016 р.

УРОК-ІМЕНИНИ Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів та розв’язування задач. Розв’язування рівнянь (№№ 701-708).

УРОК-ІМЕНИНИ
Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів та розв’язування задач. Розв’язування рівнянь (№№ 701-708).
Мета: ознайомити учнів із таблицею ділення на 4; формувати вміння застосовувати таблицю для знаходження значень виразів і розв'язування задач; закріпити таблицю множення числа 4, розвивати увагу, пам'ять, мовлення; виховувати почуття дружби, взаємодопомогу.
Обладнання: картки-подарунки, ілюстрації, аудіоматеріали.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення: УРОК-ІМЕНИНИ
Клас: 2.
ХІД УРОКУ
1.                  Організація  класу до уроку
1.1.           Привітання з учнями
-                      Доброго дня, діти! (добрий день!)
-                      А зараз давайте привітаємось з нашими гостями:
ДОБРОГО ДНЯ! МИ РАДІ ЗУСТРІЧІ З ВАМИ!
-                      Спочатку сідає краса, а потім сила!
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
Будем працювати ми старанно,
Щоб почути у кінці
Що у нашім другім класі
Діти просто МОЛОДЦІ!
1.2.           Створення сприятливого психологічного комфорту
-                      А зараз подаруємо одне одному чудовий настрій!
-                      Я всміхаюсь сонечку,
Здраствуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці –
Хай вона росте!
Я всміхаюсь дощику, –
Лийся, мов з відра!
Друзям посміхаюсь –
Зичу їм добра!
-                      Саме з таким гарним настроєм ми проведемо сьогоднішній урок!
-                      Скажіть будь ласка, з яким настроєм ви йдете на іменини, тобто на день народження?
-                      З чудовим!
-                      А йдучи до школи ви здогадувались, що потрапите на іменини?
-                      Звісно ні, бо не знали про іменинницю.
-                      Аби дізнатись, в кого іменини, нам потрібно прочитати лист і виконати її прохання. Саме тоді ми з вами будемо її вітати.

ЛИСТ 1
Шановні учні 2 класу! А у мене сьогодні день народження! Хоч ви не знаєте хто я, але хочу щоб ви прийшли, бо ви такі хоррроооошші!!
Але я сьогодні трошки хитренька, бо запрошу лише тоді вас, коли переконаюсь що ви гарно виконали домашнє завдання та добре знаєте таблицю множення моїх молодших сестриць та мою.! Хто не чемний, не слухняний, того я не запрошу!!!

2.                  Актуалізація знань учнів.
2.1.           Перевірка домашнього завдання.
-                      Відкрийте свої зошити та перевіримо, як ви справились із домашнім завданням. В кого виникали які труднощі?
-                      Отже, перевіряємо спершу вправу №699.
-                      А що ж із вправою 700, скільки маса двох гусок і качок?
-                      Молодці, більш детально я перевірю у ваших зошитах індивідуально!
2.2.           Проведення гри «Гарячий стілець»
2.3.           Математичний диктант
1. Знайди добуток чисел 2 і 9.
2. Множники 3 і 8. Знайди добуток.
3. Знайди частку чисел 18 і 2.
4. Ділене 21, дільник 3. Знайди частку.
5. Добуток чисел 4 і 4,
6.Добуток чисел 4 і 9.
2.4.           Аудіозапис пісні «Таблиця множення».
-                      Зараз ми з вами пригадаємо та перевіримо вивчені раніше таблиці множення.
-                      Молодці, я бачу, що ви дуже добре знаєте таблицю множення на 1, 2, 3, 4. А ми повинні крокувати далі!
-                      Ой, погляньте у нас ще один лист!
Ой, які ви молодці! Шановні дітки та вчителько, запрошую вам до себе на день народження! Не забудьте з собою гарний настрій, уважність та активність!
Ваша Четвірка
3.                  Вивчення нового матеріалу
3.1.           Повідомлення теми та мети уроку
-                      Отож діти, у нас сьогодні незвичайний урок, а урок-іменини. І хто ж та іменинниця? (4)
-                      А чому саме в неї іменини?
(тому, що ми будемо вивчати таблицю ділення 4, закріплювати множення)
-                      Так, а ще будемо розв’язувати приклади, задачі, а головне – дарувати подарунки.
-                      Хіба ж на день народження ви ходите без подарунків?
(з подарунками)
3.2.           Читання вчителем таблиці множення на 4 (луною)
-                      А зараз відкрийте підручники на сторінці 117, знайдіть вправу 701. Зараз ми з вами розглянемо утворення таблиці множення та ділення. Та за гарну нашу роботу подаруємо подарунок іменинниці.
-                      Дякую вам за те, що пригадали моїм подругам про мій День народження!
3.2.1.                Проведення гри «Гарячий приклад»
-                      Наразі перевіримо як ви знаєте таблицю множення на 4.
-                      Молодці, отож в першу чергу давайте подаруємо від нас іменинниці тортик!
3. 3. Каліграфічна хвилинка
-                      А зараз виконаємо каліграфічну хвилинку, де вам потрібно буде прописати числа, що збільшуються четвірками.
-                      Від 1 до 40.
-                      Ой як гарно! – каже іменинниця. Ще й королеву би знайти!
-                      Отож, можете обрати одну цифру королеву.
-                      Давайте, й іменинниці подаруємо корону.
-                      Дякую, вам любі мої.
3.3.           Робота над вправою 702.
Працюємо наступним чином: кого я викликаю, той виконує приклад біля дошки, коментуючи, і за правильне виконання учень дарує іменинниці квітку.
А ще більшою квіткою прикрасить цей букет самостійне виконання наступних двох стовпчиків.
Іменинниця:
-                      Дякую вам за такий гарний букет!
3.4.           Робота над рівностям 703.
-                      Тепер попрацюємо над рівностями, де потрібно вставити пропущені числа.
-                      Діти, давайте подаруємо «4» багато цукерок!
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (за переглядом відео)
4.                  Закріплення знань учнів
4.1.           Робота над рівняннями 704.
-                      Давайте попрацюємо над рівняннями.
-                      Розв’язавши рівняння вірно, діти дарують іменинниці гарний настрій!
-                      Тож посміхніться та помахайте їй ручкою!
4.2.           Робота над нерівностями (вправа 705)
-                      Тож подаруємо іменинниці повітряний поцілунок.
4.3.           Робота над задачею №706.
1)     8*4=32(грн.)
2)     32-8=24 (грн..)
Відповідь: на 24 гривні.
4.4.     Робота над аудіо записом «Таблиця множення»
-                      А зараз, використовуючи «Піснезнайку», спробуємо іменинниці показати як ми запам’ятали її таблицю множення.
Ой які ви молодці,
Таблиці множення знавці!
Ви подарували мені багато подарунків, а головне гарний настрій. Своїх таких хороших гостей я не можу залишити без подарунків.
-                      Давайте поглянемо, що ж це за подарунок!
-                      Так це ж метелик!
-                      А вам цікаво, чому нам подарували саме метелика?
-                      Отож давайте подумаємо, прослухавши притчу про метелика (елемент гуманної педагогіки за ідеєю Ш. Амонашвілі)
Притча про метелика
Один маленький хлопчик гуляв у парку і побачив незабутнє явище – народження маленького метелика. Він доклав величезних зусиль, щоб вибратися із свого кокона на світло. Пройшло вже багато часу, але йому все ніяк не вдавалося звільнитися від свого колись затишного, а тепер маленького та тісного будинку. Здавалося, що він б’ється з останніх сил. Але у нього так і не виходило розправити свої красиві ніжні крильця.
І тоді хлопчик вирішив допомогти метелику. Він хотів розірвати кокон, випустивши метелика на волю.
У цей час до хлопчика підійшов батько. Він побачив, що збирається зробити його син і зупинив його.
-                      Якщо ти допоможеш метелику, то дуже нашкодиш йому. Природа мудра. Вона кожному з нас дає тільки ті завдання і труднощі, з якими ми в змозі впоратися. Коли метелик народжується то тренує свої крила. Ці зусилля дуже важливі для нього. Якщо ти допоможеш йому, то він залишиться слабким, його крила не зміцніють як слід. І зустрівшись на своєму шляху із першим подихом вітерцю, він не зможе впоратися і загине.
Хлопчик усе зрозумів. Адже точно так живуть люди. Кожна перешкода, що зустрічається на нашому шляху, робить нас сильнішими і дає можливість подальшого розвитку і вдосконалення.
-                      Отож, на уроках ми з вами тренуємо м’язи розуму, аби дізнаватись багато нового, бути мудрими.
-                      Вам сподобався подарунок метелика?
-                      Так!
5.     Підсумок уроку.
6.     Підсумкова бесіда.
7.     Оцінювання учнів.
8.     Інструктаж виконання домашнього завдання (вправа 707, 708).

9.     Прощання з класом. 

Немає коментарів:

Дописати коментар